شرکت ایستادر

ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب ضد حریق در ایران می باشد

شرکت ایستادر

ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب ضد حریق در ایران می باشد

مشخصات بلاگ

ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب ضد حریق در ایران می باشد که موفق به کسب گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی (B.H.R.C) شده است. کلیه درب های ضد سرقت تولید شده در ایستادر ضد دیلم و کلیه درب های ضد حریق ایستادر دارای تاییدیه آتشنشانی می باشند

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

درها و پنجره ها دو راهی هستند که از طریق آنها مزاحمان می توانند به فضای خصوصی و دارایی شما دسترسی پیدا کنند. دربها، به همین دلیل ، خطر بزرگتری هستند و نقطه حمله، اکثر سارقین سعی در بهره برداری از آن دارند. طبعاً قفل کردن درها اولین و مهمترین اقدام امنیتی است. اما بیشتر قفل ها را می توان انتخاب کرد و در غیر این صورت درب می تواند به زور با یک ضربه خوب باز شود.

این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا اطمینان حاصل شود که درب داخلی شما به راحتی خراب نمی شود و قفل به راحتی باز نمی شود. درب ضد سرقت ایرانی به طور کلی امنیت بالاتری را در تمام محیط ها ارائه می دهد. لولا ها تقویت می شود، مواد درها هم در برابر خطرات طبیعت مقاومت و هم انسان تلاش می کند تا از آن عبور کند، قفل ها به سختی قابل شناسایی هستند، پیچ ها به سختی می شکنند و فریم ها را به سختی از هم جدا می کنند.

برای درک اینکه چگونه یک درب ضد سرقت لوکس می تواند از شما محافظت کند، باید درک کنید که چگونه یک جنایتکار می خواهد از آن عبور کند.

اگرچه درست است که با تجهیزات تخصصی و مدت زمان نامحدودی، هیچ قفلی در برابر دستکاری غیرقابل نفوذ نیست، می توان قفل خود را برای انتخاب سارق معمولی، غیرممکن کرد.

اصل اساسی قفل کردن به سارق بستگی دارد که پین های قفل را به یکدیگر باز می کند تا کلی باز شود. بعضی از قفل ها دارای پین هستند که تنظیم مجدد می شوند مگر اینکه تحت فشار ثابت باشند (که کلید آن را تحویل می دهد) به این معنی که مجرمان باید همه آنها را به طور همزمان در محل خود نگه دارد.

قفلهای دیگر به سادگی به گونه ای شکل می گیرند که ابزارهای انتخاب قفل در آن جا نگیرند. فریم های درب تقویت شده می توانند بسیار مستحکم باشند، صرف نظر از کیفیت خود دیوارها.

قوانین فیزیک نقطه ضعف تقریبا جهانی را در تمام درها ارائه می دهد که با لگد زدن ، درب داخلی مدرن را باز می کند. دربهای ضد سرقت بطور خاص با آرماتورهایی در این نقطه ضعف در ذهن طراحی شده اند و مانع از این روش بسیار ساده شکستن می شوند. از آنجا که بیشتر درب های ضد سرقت از استیل جامد، شکستن آنها نیز غیر منطقی است.

به طور طبیعی، شما درب های ضد سرقت شیشه ای زیادی پیدا نخواهید کرد، زیرا شیشه آسیب پذیری زیادی دارند. درب ضد سرقت  “شیشه ای” وجود دارند، اما اگر باشند بسیار گران هستند. آنها یا از شیشه ضد سرقت، ضد برش و خرد شده ساخته شده اند، مانند نوعی که برای شیشه جلو اتومبیل استفاده می شود، یا از مواد شفافی که اصلاً شیشه نیست.

درب ضد سرقت ایستادر همیشه به معنی گران بودن آن نیست و گاهی بعضی از درب های ضد سرقت بسیتر قیمت مناسبی دارند. اما اگر گران هم باشند با در نظر گرفتن منافعی که برای شما دارد گزینه خیلی خوبی می باشد.

درب ضد سرعت برای جلوگیری از حمله سارقین به خانه استفاده می شود و این که امنیت خانه از باد و باران و سارقین در امان بماند.

درب ضد حریق درب های مهمی در ساختمان هستند که از امنیت و ایمنی بالایی برخوردار هستند. درب ضد حریق از دیگر انواع درب ها می باشند که از آن در ساختمان های اداری و بیمارستان ها و مراکز بزرگ خرید استفاده می شود.

درب ضد حریق همانطور که از اسمش مشخص است در برابر حرارت و آتش بسیار مقاوم بوده و با وجود این درها آتش از آن عبور نخواهد کرد. این درها با توجه به شرایط و زمان محیط با ظاهر مشخص طراحی شده اند و اگر بیشتر از حد توانشان باشد دچار آسیب می شوند.

کاربرد اصلی این درب های ضدحریق جلوگیری انتقال آتش و حرارت به دیگر نقاط ساختمان می باشد. این امکان برای هتل ها و بیمارستان ها بیشترین کاربرد را دارد. این دو ساختمان هر دو دارای اتاق های متعددی می باشند و در صورت آتش سوزی یک اتاق، این درب ها اجازه نمیدهد که آتش به نقاط دیگر انتقال پیدا کند و در این صورت کنترل کردن آتش آسان تر می شود.

پس بهتر در ساختمان های مسکونی و عمومی از این در ها استفاده شود تا از بروز آتش سوزی وسیع جلوگیری شود.

پس می توان گفت هر دو درب ضد سرقت و درب ضدحریق برای حفظ امنیت می باشد. اما یکی از این درب ها برای امنیت در برابر سارقین می باشد و دیگری برای امنیت در برابر آتش است.

درب های ساده چوبی در زمان آتش سوزی بسیار ضعیف عمل کرده و به سرعت  آتش می گیرند و به سرعت پخش آتش کمک می کنند. پس بهتر است همین الان برای مراکز تجاری و رستوران ها و سینماها از این در استفاده کنیم.

ولی می توان گفت که هر دوی این درب ها زمانی که مکمل هم باشند کارایی بیشتری دارند. پس چه خوب که ویژگی های هر دو درب را در یک درب قرار دهیم تا یک کالای درجه یک و بی نقص داشته باشیم.

 

ایستادر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۹ ، ۱۳:۵۰
شرکت ایستادر

به طور کلی یراق آلات درب ضد حریق به قسمت هایی مانند لولا، دستگیره، قفلها و… گفته میشود که میتوانید در زمان انتخاب درب ضد حریق آنها را به صورت جداگانه انتخاب کنید. اگر چه در برخی موارد یراق آلات تولید شده در خارج از کشور، محصولات وارداتی دارای قیمت بالاتر و کیفیت بهتری هستند اما اگر شما به دنبال یراق آلات درب ضد حریق با قیمت مناسب هستید بی‌شک محصولات تولید داخل کشور برای شما بسیار مناسب تر خواهند بود. همچنین این نکته را باید در نظر داشته باشید که بخش‌های مختلف یراق آلات درب‌های ضد حریق، دارای انواع مختلفی هستند و با شناخت انواع مختلف این محصولات شما در زمان خرید میتوانید انتخاب‌های هوشمندانه تری داشته باشید.

 

قفل‌های درب ضد حریق

یکی از اصلی‌ترین انواع یراق آلات درب ضد حریق، قفلهای مورد استفاده در این درب‌ها هستند که در زمان خرید آنها باید حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که استانداردهای ایمنی لازم در آنها به صورت کامل رعایت شده باشد. این قفل‌ها باید از درون به سرعت باز شوند و در برابر حرارت بالا در زمان آتش سوزی اختلالی در روند کارکرد آنها بوجود نیاید تا به افراد اجازه دهد که به راحتی از محل حادثه فرار کنند. مدل‌های مختلفی از این محصولات در بازار موجود می‌باشد که شما با توجه به مکان مورد نظر خود و همچنین موارد استفاده باید یکی از آنها را انتخاب کنید. همچنین قبل از بررسی انواع قفل‌های درب ضد حریق این مورد مهم را باید در نظر داشته باشید که محصولات موجود در بازار ایران به سه دسته تولید ترکیه، چین و ایران تقسیم می‌شوند که در بین آنها نمونه‌های تولید کشور ترکیه از کیفیت بهتری برخوردارند.

 

لولا درب ضد حریق

یکی از مهمترین انواع یراق آلات درب ضد حریق، لولا میباشد که با توجه به ابعاد درب شما تولید و مورد استفاده قرار میگیرد.از آن جایی که وزن دربهای ضد حریق زیاد است، شما باید این نکته مهم را در مورد آنها به یاد داشته باشید که باید تحمل این وزن بالا را داشته باشند و به راحتی در زمان آتش سوزی باز و بسته شوند. در ضمن این لولاها دارای بلبرینگ و پیچ تنظیم هستند که انجام عمل رگلاژ را برای شما بسیار راحت خواهد کرد. در ادامه انواع لولاهای مورد استفاده در درب‌های ضد حریق را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

 

  • لولا متری: از این نمونه لولا کمتر دربهای ضد حریق استفاده میشود، نکته‌ای که در خصوص آنها باید بدانید این است که آنها به صورت متری تولید می‌شوند و شما می‌توانید با استفاده از اره آن را به اندازه مورد نیاز خود ببرید و به صورت یکسره از بالا تا پایین درب از آن استفاده کنید.

 

  • لولا دو طرفه یا باد بزنی: این نوع لولا برای درب‌های مورد استفاده قرار می‌گیرد که از دو طرف می‌توان آنها را باز و بسته کرد. بیشترین استفاده از این لوله‌ها برای درب‌های بیمارستان ها، آشپزخانه‌های بزرگ و… است.

 

  • لولا مخفی: در زمان نصب اینگونه لولا در سوراخ نسبتاً بزرگ بر روی درب ایجاد می‌شود و حالت قرارگیری آن به صورتی است که بعد از نصب در هیچ اثری از این لولا را نمی بینید. نکته مهمی که در این زمینه باید به یاد داشته باشید این است که نصب آنها بسیار حساس است و در صورتی که کوچکترین اشتباهی در مراحل نصب رخ دهد عمل کرده درب شما در باز و بسته شدن به هم خواهد خورد.

 

  • لولا آرام بند: این محصولات را که با نام لولا پمپی لولا گازور نیز می‌شناسند، در ساختار خود یک بمب دارند که کمک می‌کند تا ضربه‌های که در اثر بسته شدن محکم به در وارد می‌شود را تا حد زیادی کاهش دهد و در صورت باز ماندن درب به آرامی را به صورت اتوماتیک درب شما بسته شود. این نمونه لولا کمتر از سایر انواع گفته شده در درب‌های ضد حریق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

درب ضد حریق ایستادر

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۹ ، ۱۴:۰۲
شرکت ایستادر

یکی از انواع درب های ضد سرقت ایستادر، درب های چوبی لوکس آن است. این درب ها علاوه بر اینکه از چوب های شکیل و زیبا ساخته می شوند، با چهارچوب های روکش چوب نیز ارائه می شود. استفاده از روکش چوبی برای این نوع چهارچوب ها، باعث می شود چهارچوب ها با لنگه درب هماهنگ شده و زیبایی دو چندانی پیدا کنند. لازم به ذکر است که جنس اصلی این نوع چهارچوب ها از جنس فولاد بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است، و از چوب تنها جهت روکش آن استفاده می شود. چهارچوب های چوبی درب های ضد سرقت ایستادر در انواع مختلف تاجدار، زهواردار، قوس دار سر ستونی – فارسی بر، سی ان سی الماسه ارائه می شوند.

درب ضد سرقت ایستادر

 

چهارچوب چوبی تاجدار

چهارچوب های تاجدار لوکس ترین نوع از چهارچوب های چوبی هستند که با ستون های کار شده و تاج دار قابل ارائه هستند و دارای طرح های مختلفی می باشند. این نوع چهارچوب، از جنس فلز بوده که با روکشی چوبی پوشش داده می شود. برای زیبایی کار و بخشیدن جلوه ای لوکس به آن، در قسمت بالای چهارچوب طرح تاج مانندی نصب می شود که زیبایی درب را دو چندان کرده و به آن شکوهی خاص می افزاید. این نوع چهارچوب ها مناسب برای افرادی است که به طراحی منزلی لوکس و شیک علاقمند هستند.
 

 چهارچوب چوبی قوس دار سر ستونی – فارسی بر

یکی دیگر از انواع چهارچوب های چوبی درب های ضد سرقت ایستادر، چهارچوب های قوس دار است که به چهارچوب کرو نیز معروف می باشد. این نوع از چهارچوب از نمای بیرون دارای ستون های قوس دار است که در دو حالت سر ستونی و فارسی بر شده به  بالای چهارچوب قابل ارائه است. چهارچوب های قوس دار از زیبایی خاصی برخوردار بوده و جلوه ای زیبا به درب می بخشند. این چهار چوب ها معمولا از جنس چوب گردو هستند و با لنگه ی درب هماهنگ می شوند.
 

چهارچوب چوبی زهواردار

این نوع چارچوب ها، به چهارچوب های چوبی گفته می شود که دور تا دور آن ها با زهوار ها آراسته شده است. نمای زیبای این نوع چهارچوب ها باعث محبوبیت آن ها در میان درب های لوکس شده است.
 

چهارچوب چوبی سی ان سی الماسه  

چهارچوب سی ان سی الماسه نوعی از چهارچوب است که ستون ها و بالای چهارچوب آن دارای شیارهای طولی است و در قسمت های اتصال با قطعات چوبی مخروط مانند تزئین شده اند.

 

ایستادر به عنوان برند ایرانی یکی از بهترین تولید کننده های درب های ضد سرقت به همراه چارچوب های چوبی در انواع مختلف بوده و محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

چهارچوب درب ضد سرقت ایستادر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۹ ، ۱۲:۱۳
شرکت ایستادر