شرکت ایستادر

ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب ضد حریق در ایران می باشد

شرکت ایستادر

ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب ضد حریق در ایران می باشد

مشخصات بلاگ

ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب ضد حریق در ایران می باشد که موفق به کسب گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی (B.H.R.C) شده است. کلیه درب های ضد سرقت تولید شده در ایستادر ضد دیلم و کلیه درب های ضد حریق ایستادر دارای تاییدیه آتشنشانی می باشند

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

محل نصب درب های ضد حریق

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱ ق.ظ

محل نصب دربهای ضد حریق معمولاً در پله‌های اضطراری و پاگردها است، چرا که استفاده از این نمونه درب در چنین قسمتهایی باعث می شود که راه خروجی ساختمان در زمان بروز حادثه سالم و بدون مشکل باقی بماند. استفاده از درب‌های ضد حریق در ورودی راه پله اضطراری، پاگردها و… به شما اجازه می‌دهد که در زمان بروز هر حادثه مسیر امنی برای خروج از ساختمان داشته باشید و از طرفی آتش سوزی بین طبقات گسترش پیدا نکند.

 البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که استفاده از درب‌های ضد حریق در شرایط مختلف و بسته به نظر کارشناس ایمنی یک ساختمان امکان پذیر است. همچنین باید در نظر داشته باشید از این درب‌ها در مکان‌هایی مانند: بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، سالن‌های همایش و ‌سینما یا تئاتر، اماکن اداری، نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، ادارات، مجتمع‌های مسکونی و تجاری و… استفاده می شود.

نکته مهمی که در خصوص محل نصب درب ضد حریق باید بدانید این است که: “مکان مورد نظر من برای استفاده از این درب تا چه حدی خطرناک است؟” یا به زبان ساده تر “درب ضد حریق مورد استفاده در این قسمت تا چه حدی باید مقاومت داشته باشد؟” زمانی که شما به این سوالها به درستی پاسخ دهید، روند انتخاب درب ضد حریق برای شما بسیار ساده‌تر خواهد بود. چرا که طبق استاندارد جهانی درب‌های ضد حریق دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آنها مقاومت مشخصی در برابر حرارت و آتش سوزی دارد و بر همین  اساس این درب‌های ضد حریق را شناسایی و در مکان مورد نظر خود از آنها استفاده می‌کنند. کاملا واضح است که این میزان مقاومت این درب‌ها در برابر آتش سوزی و حرارت بستگی به مصالحی دارد که برای ساخت این درب‌ها از آن استفاده شده است. 

 

درب ضد حریق ایرانی ایستادر

 

منبع: ایستادر

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی