شرکت ایستادر

ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب ضد حریق در ایران می باشد

شرکت ایستادر

ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب ضد حریق در ایران می باشد

مشخصات بلاگ

ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب ضد حریق در ایران می باشد که موفق به کسب گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی (B.H.R.C) شده است. کلیه درب های ضد سرقت تولید شده در ایستادر ضد دیلم و کلیه درب های ضد حریق ایستادر دارای تاییدیه آتشنشانی می باشند

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

آکوستیک بودن درب ضد ­سرقت به چه معناست؟

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۷ ب.ظ

زندگی در فضای شهری پر سر و صدای امروز می‌تواند تاثیرات منفی زیادی بر روی ما داشته باشد و به همین دلیل است که همه ما دوست داریم فضای زندگی و خانه ما از صدای سرسام‌آور بیرون از منزل به دور باشد. متاسفانه در سال ‌های اخیر شاهد این موضوع بوده‌ایم که بعضاً پیمانکاران سودجو برای کاهش هزینه‌های خود اصلاً به موضوع عایق صوتی و جاذب‌های صدای استاندارد توجه نکردند و همین باعث شده است که بسیاری از خانه‌های کشور ما فاقد هرگونه عایق صوتی باشد.

 عایق‌های صوتی مختلفی برای پوشش کف، سقف، دیوارها و… وجود دارند و برای مکان‌های مختلف از عایق مناسب استفاده می‌کنند که در عمل نتیجه خوبی بگیرند. زمانی که شما از درب ضد ­سرقت آکوستیک یا ضد صدا استفاده می‌کنید علاوه بر اینکه کمک می­کنید صدایی از بیرون به داخل خانه منتقل نشود، مانع عبور صدا از داخل خانه به بیرون نیز خواهد شد. تجربه نشان داده است که حجم سر و صدای زیادی از درون درب‌های معمولی در فضای ساختمان شما پخش می‌شود که ممکن است برای شما آزار دهنده باشد و با استفاده از امکانات آکوستیک برای قسمتهای مختلف خانه خود به خصوص درب‌ها می‌توانید این صداها را از بین ببرید.

برای ضد صدا کردن یا اصطلاحاً آکوستیک کردن درب ضد سرقت (و به طور کلی همه درب ها) شما باید این موضوع را به یاد داشته باشید که اول خودِ بدنه درب شما باید ضد صدا باشد و همچنین درزهای بین چارچوب و درب به طور کامل پوشیده شود که به مشکلی برنخورید.

 

 

منبع: ایستادر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی