شرکت ایستادر

ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب ضد حریق در ایران می باشد

شرکت ایستادر

ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب ضد حریق در ایران می باشد

مشخصات بلاگ

ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب ضد حریق در ایران می باشد که موفق به کسب گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی (B.H.R.C) شده است. کلیه درب های ضد سرقت تولید شده در ایستادر ضد دیلم و کلیه درب های ضد حریق ایستادر دارای تاییدیه آتشنشانی می باشند

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

نحوه نصب درب ضد سرقت ایستادر

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۱۶ ب.ظ

به طور کلی می‌توان گفت نحوه نصب درب ضد سرقت ایستادر به دو روش اصلی و متداول انجام می‌شود که در ادامه این روش را با شما در میان می‌گذاریم:

روش اول: در این روش در زمان  دیوار چینی ساختمان، شما در محل نصب درب ضد سرقت یک چارچوب انتظاراز جنس قوطی نصب می‌کنید، به یاد داشته باشید که اندازه داخل به داخل چارچوب انتظار مورد نظر شما  باید 106*211 باشد.

زمانی که ساختمان به مرحله نازک کاری رسید و قصد رنگ کاری ساختمان را دارید، بهترین زمان برای نصب درب ضد سرقت شما می باشد؛ چرا که دیگر چنین زمانی حمل و نقل آن راحت تر و همچنین احتمال آسیب دیدن چار چوب یا رویه درب کمتر خواهد شد و همچنین برای رای تامین امنیت چارچوب و پر کردن آن از ملات ماسه و سیمان استفاده می‌شود.

روش دوم: در این روش شما چارچوب درب ضد سرقت را بدون استفاده از فریم انتظارنصب می شود به گونه ای که درب با توجه به فضای آماده شده به ابعاد110*215 ساخته و به دلیل قابلیت تنظیم ضخامت چارچوب درب های ضد سرقت ایستادر از سمت بیرون و داخل روی دیوار نصب و سپس فضای بین دیوار و داخل چارچوب ملات ماسه و سیمان پر میگردد.

نکته مهمی که در پایان این قسمت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که حتما می بایست در تمامی درب ها دوغاب ملات ماسه و سیمان ریخته شود که این امر علاوه بر اینکه درب از رگلاژ خارج نخواهد شد حتی در زمان سرقت با دیلم و جک و … چارچوب خم نخواهد شد.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی