شرکت ایستادر

ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب ضد حریق در ایران می باشد

شرکت ایستادر

ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب ضد حریق در ایران می باشد

مشخصات بلاگ

ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت و درب ضد حریق در ایران می باشد که موفق به کسب گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی (B.H.R.C) شده است. کلیه درب های ضد سرقت تولید شده در ایستادر ضد دیلم و کلیه درب های ضد حریق ایستادر دارای تاییدیه آتشنشانی می باشند

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

درباره درب های ضد سرقت ایرانی

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴ ب.ظ

همانطور که اشاره شد در بازار امروزی سه نوع درب ضد سرقت وجود دارد: درب های ضد سرقت چینی، درب های ضد سرقت ترک و درب های ضد سرقت ایرانی.

  از لحاظ کیفی مانند سایر محصولات چینی این نوع درب ها از کیفیت بسیار پایین تری به نسبت دو نوع دیگر برخوردار هستند و به طبع قیمت پایین تری نیز دارند.

درب های ترک از لحاظ کیفیت در جایگاه خوبی قرار میگیرند اما تنوع مدل ها و ابعاد به دلیل وارداتی بودن آنها محدود بوده و به نسبت دو نوع چینی و ایرانی، قیمت بسیار بالاتری دارند.

در مجموع باید اشاره کرد که درب های ضد سرقت ایرانی و موکدا” درب های ضد سرقت ایرانی ایستادر از لحاظ کیفیت در کنار درب های ترک قرار گرفته و قیمت های مقرون به صرفه ای نیز دارند. علاوه بر این درب های ضد سرقت ایرانی  قابلیت ساخت سفارشی دارند و می توان با توجه به دیزاین و طراحی خانه مدل مد نظر را سفارش داد.

 

منبع: ایستادر 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۲
شرکت ایستادر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی